کدام یک نجس هستند؟

Khazali

سمت راست مرد خدا آیت الله خزعلی رو می بینید و در سمت چپ سگی که همین آیت الله اونو کثیف می دونه. واقعا کدومشون کریه و کثیف و نجس هستش؟

7 پاسخ to “کدام یک نجس هستند؟”

  1. علی Says:

    متاسفم. وقتی با اندیشه کسی مخالفت دارید دلیل آن نمیشود که به او اینهم به این شکل توهین کنید. هر کسی با هر فکری و هر عملی در یک جامعه دموکراتیک حق دارد. عدم توانایی در غلبه فکری و نظری به هر دلیلی ، توجیه کننده توهین نیست .

    Ultra:
    علی عزیز در کجای نوشتار من به کسی توهین شده؟ من گفتم شما بگید کی نجسه. در ضمن توهین رو اون کسی انجام میده که به اون حیوون بیچاره 1400 ساله میگه کثیف و نجس.

  2. وحیده Says:

    اخه سمت راست من سمت چپ تو می شه سمت چپ تو سمت راست من حالا تو این که سمت راست و چپی کدوم می شه شکه شایدم اصلن سمت راست و چپ اصلا مهم نیست مهم اینه که یکی چپه یکی راسته شایدم اولی راسته دومی چپه شایدم راست و چپ یه وره اون ور یه ور دیگست مورد توجه اونجاست که اگر به بعضیا راه راست و و با انگشتم نشون بدی بازم به راه چپ می رن چون سمت راست ما سمت چپ اونه در آخر از همین تریبون از سمت راست و چپ کمال تشکر رو دارم و به نوشته های انیشتین در این باره اقتضا می کنم که میگه : ادب از که آموختی میگه از بی ادبان :)) >>>>>>>>>>>:))………..
    برو بابا دلت خوشه تو خودت اصن پاکی که داری درباره ی نجس و پاکی ملت و اون حیوون بیچاره نظر خواهی می کنی؟؟

  3. یه مخلوق خدا Says:

    فقط آقای خزعلی معتقد به نجس بودن سگ است؟
    این برخورد شما به نظرم خیلی ضایع است. هیچ خیری هم درش نیست؛ یعنی این پست شما نظر اونهایی که معتقدند سگ نجس است را تغییر میده؛ نه اونهایی که معتقد نیستند. آخر چرا آدم کار بیهوده بکنه؟ در واقع شما در مجموع فقط یک فحاشی تصویری انجام دادی.

  4. یه مخلوق خدا Says:

    اصلاح میکنم:
    «… یعنی این پست شما نه نظر اونهایی که معتقدند سگ نجس است را تغییر میده؛ نه اونهایی که معتقد نیستند. …»

    Ultra:
    بنده هم چنین قصدی نداشتم تا نظر کسی را برگردانم. تنها یک کنکجاوی ساده بود تا ببینم دیگران چگونه می اندیشند که با توجه به نتیجه نظر سنجی گویا حاج آقا اوضاعشان زیاد خوب نیست.

  5. عغغف Says:

    به نظر من نویسنده این جملات عین نجس است چون احتمالا نطفه اش
    خراب یا ولد شبه یا….است

  6. ففه Says:

    وقتی در قیامت چوب نیم سوخته در مغارت کردند میفهی که چه خبره؟

  7. خمه Says:

    ای قرمصاق از این کارهات توبه کن

بیان دیدگاه